Lördag!

Idag har det varit en bra pluggdag hittills, gick till Ida kl 8.20 och pluggade hos henne till kl 13. Vi hann lära oss en hel del om kärnfysik så det känns bra, hoppas bara att jag inte glömmer det till tentan. Nu sitter Mats och Anton här och pluggar medan jag ser till Jolinn och tar det lugnt en stund.

Igår åt jag och Mats tacos och började se på Dansar med vargar, vi såg ungefär hälften och ska fortsätta se ikväll hade vi tänkt. Blir nog en lugn kväll framför tvn med nått gott hoppas jag! Vi har ett litet busfrö som har börjat äta på kablar som ligger framme. Så nu ska vi rensa lägenheten på sånt som inte Jolinn får äta på :P



Lilla monstret som äter allt i sin väg! ;P


Igår for Sara upp till Överkalix och kommer hem imorgon. Hoppas att hon har det trevligt där uppe dom här dagarna!

Postat av: Marlene

Hon tar efter Husse (?). Mats kunde inte låta nått "teknisk" vara när han va liten ;)

2010-08-21 @ 23:03:49
URL: http://m-mylifemythoughts.blogspot.com/
Postat av: Anna

Haha ja hon kanske gör det ;P

2010-08-23 @ 19:29:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback