Tentaplugg

Idag har Sara varit på skolan nästan hela dagen. Hon hade sovmorgon till kl 10 och var hemma på middag och nu är hon ute på fest med klassen. Fullspäckat schema för henne!


Sara busar med Jolinn före middagen!


Mats köpte ett underlägg till Jolinn med tassavtryck på, mysket fin! :)


Rastning!

Mats har suttit på skolan och pluggat nästan hela dagen och jag har varit hemma med Jolinn och försökt plugga här hemma, det går inte alltid så bra. Nu är Mats hos Anton och pluggar och jag och Jolinn är hemma och ser på Ernst. Längar till tentorna är gjorda så jag och Mats får vara ledig tillsammans och bara får vara med varandra, vi har ju inte precis blivit bortskämda av det i sommar. Så det ska bli skönt att äntligen få vara med Mats! :)


Kvällsmys med Jolinn!


Kvällsmys med Jolinn!

Postat av: Gunilla

Vilka härliga bilder! Sara ser ut att ha det bra hos er! :)

2010-08-20 @ 10:03:51
Postat av: Anna

Ja Sara och Jolinn är bra på att busa med varandra :) Ja jag hoppas det! Hon har farit upp till Överkalix idag och ska vara där någon dag.

2010-08-20 @ 19:34:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback