Ännu en pluggdag!

Igår fick jag hem en klänning som jag beställt från H&M, den är jättefin men när jag testade den så var den lite stor :/ Jag skulle behöva ha XS istället för S, man är mindre än vad man tror! Eftersom den är slutsåld så ska jag nog försöka att sy in den lite, så kanske den passar lite bättre! :)
.
Idag är det Mats tur att sitta på skolan så jag sitter hemma och pluggar med Jolinn. När det inte händer så mycket här hemma så brukar Jolinn gå och sätta sig vid vår franska balkong och titta på dom som går förbi. Och när det väl är någon som går förbi så smågruffar Jolinn för att tala om att det går förbi någon, hon är rolig hon :P
Här sitter Jolinn och tittar ut, det brukar inte vara så många som
går förbi men när det väl är någon så säger Jolinn till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback