Hemma i Husum!

Igår kväll kom vi hem till Örnsköldsvik, eller rättare sagt hem till Husum! Det snöade och var snörök nästan hela vägen från Luleå så det var inge roligt att köra, tur att Mats är så duktig på att köra bil. :)
.
Idag var vi hos Mikael en sväng och sen for vi på stan! Mats och Jolinn passade på att hälsa på Marlene medan jag gick ner på stan och handlade lite smågrejor. Det blev två fleecehalsdukar, en till Mats och en till mig, en ljushållare och blommor till arrangemangen som jag ska göra. Efter enn kall vända på stan så gick jag också till Marlene där vi fikade och hade trevligt! Jolinn och Mira bus/bråkade lite med varandra :P
.
Nu på kvällen så har vi haft ju här hemma i Husum med mamma, pappa, Gunilla, Fredrik, Sara och Janne. Vi åt julmat och sen tog vi in julgranen och klädde den. Efter det var det dags för lite julklappsutdelning! Jag och Mats fick ett glöggset av Gunilla, Fredrik, Sara och Janne, Mats fick ett presentkort på elgiganten, jag fick ett par vinterkängor, Fredrik Steens nya bok och lite schampo och hudkräm :) Väldigt bra julklappar!
.
Vi hann också se sista avsnittet av Morden på Sandhamn. Jag blev faktiskt lite besviken på dom här tre avsnitten, det var inte alls som i boken, dom hade ändrat en hel del. Trodde att dom skulle vara bättre när boken var så pass bra! Men visst, avsnitten var ju inte dåliga men man blev lite besviken.
.
Imorgon väntar vår andra julafton som vi kommer att tillbringa hos Mikael i Kroksta. Det ser vi fram emot, att få träffa hela gänget :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback