Promenad på Arcus

Vi tog oss en stäng ut till Arcus för en promenad och lite bus med Jolinn! När vi hade parkerat bilen och klev ut så hörde vi att det var hundar som skällde i skogen så vi tog det säkra före det osäkra och kopplade Jolinn på en gång. Vi började gå och ser att det är två personer som står längre fram med två lösa hundar så vi går åt ett annat håll istället för att slippa möta dom. Men vi kommer inte långt förän en av dom två hundarna kommer springandes mot oss och skäller som en tok. Vi hör att ägarna till hunden ropar på den men hunden fortsätter att springanda mot oss och går typ i en sorts attack-ställning. Med hjärtat uppe i halsgropen ställer sig jag och Mats emellan hunden och Jolinn, jag tänker då inte låta nån ilsken hund få röra våran Jolinn. Då får han fasiken gå på mig först! Men som tur var så lyssnaden hunden till sist på sin ägare och sprang tillbaka. Jag blev alldeles skakig i benen, usch vad otäckt det var!
.
Vi lät Jolinn vara kopplad tills vi var säker på att dom två lösa hundarna var borta. Sen fick Jolinn springa lös och vi fick vår efterlängtade promenad :) Här kommer det lite (suddiga) bilder från promenaden! :)
Mats och Jolinn på promenad!
Det finns mycket att lukta på!
När det är såhär mycket snö är det roligt att vara ute i skogen tycker Jolinn!
En snöig Jolinn!
Det är så roligt att se när Jolinn är lös i skogen, hon ser så glad ut :)
Jolinn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback