Nu är dom påväg!

Nu är Forstins/Lunnegren snart här :) Det ska bli roligt! Lägenheten är städad och fin så vi nu sitter vi bara och väntar på att dom ska komma :) Jag har hunnit baka en liten överraskning idag som vi ska äta imorgon, får hoppas att den smakar bra, det är ett nytt recept som jag hittat på internet.
Jag tror att vi har världens bästa hund, när det gäller att kliva upp på morgonen så är hon precis som jag och Mats :P När väckaren ringer så bryr hon sig inte, den kan ringa ett par gånger innan vi kliver upp och Jolinn ligger fortfarande kvar. När vi till slut kliver upp och börjar klä på oss så tittar hon bara på oss också brukar hon sucka lite lätt. Så hon är ingen hund som är morgonpigg och vill ut på en gång. Sen när vi har varit ut på första rundan så går hon gärna och lägger sig igen :) Jag tror att hon har lärt sig av jag och Mats :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback