En effektiv söndag!

Idag har vi hunnit med mycket. Vi började här hemma med att boka tvättid och städa buren åt kaninerna. Sen for vi ut till Arcus och promenerade med Jolinn. Det var jättebra träning då vi släppte kopplet och lät Jolinn gå och undersöka själv. Vi fortsatte att gå på stigen och Jolinn fick hålla koll på oss. Bra träning då det är hon som ska hålla koll på oss och inte tvärtom. Efter ett tag gick vi av stigen och gömde oss så hon fick leta reda på oss. Efter det hade hon bättre koll på oss och gick inte så långt ifrån oss.
Efter att vi kommit hem från promenaden så satte jag igång och baka frallor medan Mats puttsade fönstrena. Jolinn som var helt slut efter vårt lilla äventyr somnade under köksbordet väldigt snabbt. När frallorna jäste passade jag på att laga mat och efter vi ätit var det dags att grädda dom. Så snart ska vi ta oss ett smakprov av frallorna, det blir frallor med ost på och mjölk! Mmmm.. :)
Nygräddade frallor! :)

Postat av: Gunilla

Ser riktigt gott ut! Visade du dina bakkunskaper hemma i Dombäcksmark i somras också? Måste ha missat det isof ;)

2010-09-19 @ 22:30:41
Postat av: Anna

Dom blev faktiskt inte så tokiga, för att vara första gången så blev dom väldigt bra! :) Haha jag gjorde ju smörgåstårta ;)

2010-09-19 @ 23:08:14
Postat av: Gunilla

Den var riktigt god! :)

2010-09-20 @ 08:51:50
Postat av: Åsa i Husum

Hej gumman! det ser riktigt gott ut med hembakta frallor! Var ett tag sedan jag bakade något här hemma. Är inte på samma sätt nu när jag inte har några fikande flickor hemma.

Ha det så bra och sköt om er alla 5. :)

2010-09-20 @ 16:07:33
Postat av: Anna

Vad bra att den var det Gunilla! :)



Hej mamma! Ja dom blev inte så tokiga, men vi är ju väldigt bra på att fika när vi är hemma :) Jolinn och kaninerna börjar vänja sig vid varandra så här hemma mår alla vi bra! :)

2010-09-20 @ 18:34:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback