Äntligen fredag!

Idag startade jag dagen med att gå ut och gå med Jolinn på morgonrunda. Efter det bredde jag mackor och gick ut och satte mig på uteplatsen och åt frukost. Kopplade fast Jolinn i lånlinan så hon också fick vara ute och efter en stund kom Mats ut med några mackor i handen. Så vi satt ute och åt frukost medan Jolinn busade på gräset. En riktigt bra start på dagen! :) Mitt på dagen såg jag lite på det engelska bröllopet, var tvungen att se klänningen och allt. Sedan var det dags för skola, hade redovisning i Konceptuell design. Det gick väl sådär, vår grupp fick ganska mycket kritik tycker jag så det är bara att sätta oss till veckan och tänka om. Nu sitter vi och tittar på tv och jag funderar på att göra lite chokladpudding :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback