En riktigt bra dag!

Imorse tog vi en lång och skön sovmorgon. Mitt på dagen gick Mats ut till garaget och vårstädade lite medan jag och Jolinn var ute på baksidan och skottade lite. Sedan tog vi oss en liten sväng med bilen och for och kollade på byggmax och beijer.
.
Jag och Sara tog en promenad på eftermiddagen och Mats fortsatte städa lite i garaget. En riktigt härlig dag var det idag! Senare på kvällen kom Ida och Yerry förbi och jag fick ett foto av Jolinn och Yerry som ligger nästan bredvid varandra :) En bra dag helt enkelt!
Yerry och Jolinn :)

Postat av: Gunilla

Stackars lill-gumman som har tratt :(

2011-04-15 @ 12:06:54
Postat av: Anna

Ja hon får stå ut med mycket hon, vet inte om vi inbillar oss men vi tycker att klådan har minskat lite dom sista dagarna, peppar peppar :)

2011-04-15 @ 17:23:41
Postat av: Gunilla

Hoppas verkligen att det vill ge med sig. Tycker så otroligt synd om henne!

2011-04-15 @ 20:19:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback