Fullt upp!

Det har varit fullt upp i helgen! Både på fredagen och lördagen for vi till Arcus och gick ut och gick och tränade inkallning med Jolinn. Sedan på lördagkväll kom Ida och Magda hit och grillade med mig, vi åt och hade det trevligt! Så Mats for och åt på Old Brodies med Nicklas så vi fick vara hemma ensamma :) På söndag var det pluggdag, Mats pluggade inför deltentan som han har imorgon och jag satt och ritade och gjorde sedan klart redovisningen som jag har senare idag. På eftermiddagen träffade jag projektgruppen en sväng på skolan, vi kollade igenom våra förslag och kom överens hur det skulle se ut. Sedan blev vi bjudna på middag hos Sara och Janne där vi fick klyftpotatis och kyckling, väldigt gott! :) Sen var den helgen slut! Men nu är det bara tre dagar kvar till vi får långledigt, far hem mot Ö-vik på onsdag.
Här är Jolinns favoritställe, ligga stångt under ett bord :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback