Skola och lite till...

Det har varit heldag på skolan idag för mig! Både jag och Mats var på skolan hela eftermiddagen så Jolinn fick vara med Sara medans vi var på skolan. Efter att jag hade slutat så gick jag hem till Sara för att hämta hem Jolinn så jag stannade en stund och vi spelade bla annat Air hockey, jäkla vad kul det är! :) Sedan följde Sara med oss hem och åt med oss :) Imorgon blir det promenad med Sara på eftermiddagen!
.
Annars händer det inte så mycket här! Bara en vecka kvar tills vi far hem till Ö-vik igen, vi ska vara hemma under påsken. Har en hel del som jag ska hinna göra innan dess då vi har ganska mycket i skolan just nu. Mats har projektarbete som dom snart är klar med också har han deltenta i kemi. Annars rullar det på, Jolinn är glad och busig och förgyller vår vardag :)
Vår älskling! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback