Ingen motivation alls kvar nu!

Ja så har en dag gått här uppe i Luleå utan Mats och Jolinn. Det är väldigt tomt här men det går bra, far ju till Umeå på onsdagseftermiddag så det är inte långt kvar.
.
Pluggningen har väl gått lite sisådär idag, har ingen motivation alls till att plugga så jag kan inte mer än göra mitt bästa.
.
Tog en liten sväng på cykeln idag och for och pumpade däcken, cyklade förbi Sara och Jannes gamla lägenhet på hemvägen. Tänkte det när jag cyklade förbi där att om dom hade bott kvar så hade jag kunnat gå in och hälsat på dom en stund. Men denna gång fick jag bara cykla förbi och fortsätta hemåt.
.
Ska ta och kolla på en tenta innan jag ger mig för idag, sedan blir det tvn en stund innan det är dags att sova!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback