Söndagsplugg!

Igår hade Mats tenta kl 9 i Konstruktionsteknik, så nu håller vi tummarna att han klarade den! Han var klar vid lunchtid och då satt jag hemma och plggade. Klockan 16 blev vi upphämtade av Anton och Jenny och for in till stan och åt sushi! Det var första gången jag åt sushi, det var inte så tokigt faktiskt! Efter en god middag åkte vi hem till oss, det blev lite bilmek, serie- och filmtittandes och kladdkaka som efterrätt! :) En trevlig kväll!
.
Nu sitter jag här med skolböckerna igen och pluggar. Det känns bättre nu än vad det gjorde när jag läste kursen så med lite mer plugg så kommer det kännas ännu bättre. Hoppas bara att jag pluggar på rätt saker. Än hur duktig man kan vara så kan det gå fel ändå bara av att det kommer fel sorts uppgifter. Så det är bara att ge gärnet!
.
Nä, nu är det plugg som gäller!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback