Tenta imorgon!

Det har varit en lång dag idag, men jag har hunnit med en hel del! Klev upp klockan 9 och började plugga på en gång efter att jag ätit frukost. Sedan kl 12 hade jag tvättid så hann tvätta och torka all tvätt innan kl 15 då jag hade bokat tid hos syon. Så jag for till skolan och pratade med syon om mina problem ;) Haha skämt å sido, fick hjälp med mitt program. Sedan när klockan började närma sig fyra så tog jag cykeln och cyklade in till stan där jag träffade Ida, Sanna och Cissi. Vi tog oss en fika på stan och surrade lite :) Väldigt trevligt! Klockan sju var jag hemma i lägenheten igen och nu på kvällen har jag hunnit packa, städa lägenheten, duscha och sitter nu och slötittar på tv. Ska kolla igenom ekonomin en sväng innan jag går och lägger mig, jag har ju min ekonomitenta imorgon!
Saknar er! Längtar tills imorgon då vi ses! :)

Postat av: Lotta

Hejsan!



Jag har suttit och tittat igenom din blogg. Vad fin hon är Jolinn! :)



Jag har en Risanhund jag med, Ingo! :)



Mvh Lotta

2011-09-03 @ 16:22:39
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback