Fyra dagar kvar!

Bara fyra skoldagar kvar nu innan det är "jullov", fasiken vad jag längtar! Jag kommer vara helt ledig från skolan veckan innan jul (hoppas jag). På dessa fyra dagar ska vi först skriva klart en labrapport, redovisa den labrapporten, göra en ny lab och göra labrapport på den också, och sist men inte minst har vi redovisning i Byggnadsfysik. Så det kommer vara fullt upp dom fyra sista dagarna, men det kommer bli såå skönt när dom här dagarna är bortgjorda.
.
I helgen kom Mats upp, det var sista helgen som Mats behövde pendla till Luleå från Umeå detta år. Känns skönt! :) Jag och Jolinn var ute och gick med Madelene och Molle i lördags, efter promenaden släppte vi dom så dom fick leka. Vi var ute i två och en halv timme, kan säga att det var två trötta tjejer som kom hem till Mats efter den promenaden :P
.
Jag har anmält mig till att vara företagsvärd på LARV i januari, det är en mässa som Luleå tekniska universitet anordnar, och jag har nu fått reda på vilket företag jag ska vara för. Blev lite opeppad på att vara det då jag fick reda på företaget, hade velat ha ett byggföretag. Får se hur det blir med det.
.
Bilder från i lördags då vi släppte Molle och Jolinn, dom blev lite suddiga :P
Madelene, Molle och Jolinn i snön!
Två snöiga hundar efter allt bus! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback