Julklappar och packning!

Igår var jag och inhandlade julklappar, så nu är det inte många julklappar kvar som ska köpas. Nu är det bara ett problem kvar och det är ju att få ner allt till Ö-vik, vissa paket är ganska stora så jag hoppas att allt får plats i bilen :P Men det ska nog ordna sig. 
.
Idag har det blivit en sväng till skolan, har haft KGB pass, efter det har jag tvättat, Jolinn och jag har tagit en promenad med Madelene och Molle också blev det lite bus efteråt :) Nu ska jag fixa med lite julklappar och sedan ska jag börja packa lite och hämta tvätten. Jolinn ligger och är utslagen efter promenaden och buset, det är skönt när jag ändå håller på att fixa och dona :) Tittar också på Bonde söker fru bröllopet :P

Postat av: Gunilla

Längtar efter er! Hoppas vi kan ses på fredag! <3

2011-12-15 @ 07:39:49
Postat av: Anna

Ja det ska vi göra tycker jag, jag kommer förhoppningsvis hem i bra tid så det ska vi hinna med :) Längtar jag med! <3

2011-12-15 @ 09:39:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback