Jullov!

Ja då var det äntligen jullov! Idag har vi haft mattelab, redovisning också har vi skrivit klart den sista labrapporten, så vi har inte legat på latsidan inte. Men jag och Jolinn åker inte hem till Husum förän imorgon, ikväll ska jag packa, städa och fixa lite. Tänkte slå in lite julklappar och fixa det mesta, vill inte bara stress-packa ihop nått och fara för det kommer jag inte orka, kommer inte att klara av att köra 40 mil själv efter en heldag i skolan. Så det blir imorgon vi åker neröver :) Känns skönt att bara ta en lugn kväll ikväll, ska skämma bort Jolinn lite :)
.
Vi längtar ju självklart efter att få träffa Mats men det får bli imorgon vi träffas, det blir bra det :) (Om ni undrar så håller jag på att övertala mig själv lite att det är bättre att åka imorgon istället för ikväll) Men jag har bestämt mig, jag åker imorgon! :)
.
Jolinn är lite låg idag, vet inte riktigt vad det är. Vi ska strax gå ut och gå så kanske hon blir på bättre humör.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback