Snö

Idag har det varit skola fram till kl 15, på lunchen tog jag och Jolinn en promenad på grönområdet vid universitetet så Jolinn fick springa runt som hon ville i långlina. Sen tog vi oss en långpromenad på en timme vid halv fyra så nu har jag just ätit middag och Jolinn ligger och sover under vitbordet.
.
Skulle vilja få det lite mer juligt här hemma men jag är ju bara kvar här en helg till och sedan åker vi neröver, så det känns inte som att jag orkar göra nå mer juligt här hemme :P Skulle helst vilja ha en julgran men det får bli något annat år. Vi har ju juldukar, adventsljusstakar, julstjärna och tomtar framme så det får nog räcka ändå :)
.
Imorgon blir det promenad med Madelene och Molle, Jolinn behöver verkligen leka av sig så hoppas vi hinner släppa dom en stund :) Idag har det snöat under dagen så nu är det ett vitt fint täcke på marken igen, hoppas att snön får stanna denna gång.
Äntligen snö! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback