En toppenhelg och toppenträning!

Vilken toppenhelg det har varit! I fredags blev jag och Mats och Fredrik och Lisa bjudna på trerättersmiddag hos Anton och Jenny. En jättetrevlig kväll var det! :) På lördagen så for jag och Mats en sväg på Storheden och kikade på soffor och lite annat. Vi hittade en soffa på Möbelhuset som vi blev väldigt sugna på så nu ligger våran soffa och fåtölj ute på blocket ;P Sen på lördagkväll så kom mina tjejkompisar och tittade på vår nya lägenhet! Så det blev tjejsnack och lite tittandes på Melodifestivalen :) Och sedan avslutade vi helgen med en Ikea-resa igår, så vi kan sammanfatta helgen som en toppenhelg! :)
.
Nu efter att Familjen Annorlunda var slut så gick vi tre ut på en promenad och passade på att träna lite! Vi tränade "gå fot" utan koppel, "gå fot" med koppel, hit, hundmöten också blev det självklart bus :) Det gick väldigt bra att träna ikväll, Jolinn är väldigt lättlärd! Det är så roligt när det går såhär bra, man blir så glad inombords :) Hoppas det blir en toppendag imorgon också!

Postat av: Sofie

Hej!

Åk hit med Jolinn ang hennes klåda! Ska vara ett mirakel säger dom!

Ring och hör med henne. Helt klart värt resan om det hjälper vilket jag inte tvekar över!

www.awoc.nu



Hälsn Sofie

2011-02-24 @ 17:18:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback