Stora flyttarhelgen!

Det har varit fullt upp i helgen! I fredags började vi flytta, vi fick hjälp som tur var av Janne, Sara, Nicklas, Anton och Fredrik, tack så mycket för hjälpen! :) Vi hann med att flytta det mesta i fredags och tog resten som var kvar i lördags och söndags. Vi har kommit i ordning ganska bra nu, det är lite tavlor och mattor som ska ut en annars börjar det lika vårt hem!
.
Vi hade besiktning av båda lägenheterna idag, som tur är så behöver inte vi betala något för skador eller något sådant men hon som bodde här förrut måste betala ett nytt lås och nycklar eftersom hon har tappat en nyckel. Så till veckan kommer dom och byter ut vårat lås.
.
Vi har också fått svar på provet som vi gjorde på Jolinn i onsdags och det var negativt, alltså det visade att hon inte är allergisk mot något. Så nu finns det inte så mycket hopp kvar inom mig, jag vet inte vad vi ska ta oss till. Vad finns det kvar att göra? Finns det några fler tester man kan göra? Ska vi ha det såhär ett halvår till då vi kan göra ännu ett till allergiprov? Många frågor men inga svar! Det är inte lätt det här.
.
Jag har tyvärr inte hunnit ta några bilder på vår nya lägenhet men det kommer :) Jag ska bara leta fram kameran och fixa fram lite mattor så det ser lite hemtrevligt ut! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback