Drömhuset!

Jag har hittat mitt drömhus! Iallafall är det mitt drömhus just nu.. smaken kan ju förändras men det är helt otroligt! Det är nästan så att man vill hoppa av skolan och börja jobba så att det börjar närma sig att köpa hus. Också har jag och Mats hittat ett kök som båda två vill ha :) Vi vet snart hur vi vill ha allt i vårt hus! Efter tentaperioden ska jag skriva ut bilder och sätta in det i en "Huspärm" där det ska finnas bilder på hur vi vill ha det :) Roligt litet projekt!

Postat av: Marlene

Jag vill se det! Är de på hemnet eller?

2011-01-06 @ 09:02:53
URL: http://mira-mys.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ja det kan du få! :) Har hittat ett ritat hus så det måste byggas, så nu är det bara massor av pengar och en tomt som behövs ;) Lägger upp lite bilder här på bloggen!

2011-01-06 @ 10:12:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback