Ledig dag!

Idag har både jag och Mats varit ledig så det blev en lagom sovmorgon för oss! Vi har mest tagit det lugnt idag men nu håller vi på att tvätta för fullt. Snart ska jag ta och städa åt kaninerna och sedan kl 21 blir det Fuskbyggarna :) Har börjat lite smått på min huspärm också, så roligt att hitta saker som man vill ha i sitt hus sen :) Det blir en hel del bilder kan jag lova :P Mats mätte mig idag och jag är längre än vad jag alltid har trott, när någon frågar mig hur lång jag är så har jag alltid sagt 1,76 m men nu när Mats mätte mig så är jag 1,78 m, hela två cm längre än vad jag alltid har trott :P Mats var 1,89 m och Jolinn ca 53 cm :) Hon är en stor tjej nu :)
.
Bland annat dessa bilder ska in i våran huspärm, bilder på sånt som jag/vi tycker är snyggt!
Väldigt snyggt hus! (Bilden är från Eksjöhus)
Ett litet stall som jag tycker ser mysigt ut! (Bilden är från Byggahus.se)
Gillar verkligen den här bilden, ser så mysigt och hemtrevligt ut! (Bilden är från Karlsonhus)

Postat av: Marlene

Sitter och letar hus dagligen.



Hittade de här idag : http://www.luxuryhomes.com/lh/listing/c3069f8f-336e-4847-92ae-4d698b3ac974



Fast jag tror inte att vi har råd, inte med csn lån i alla fall. ;)

2011-01-20 @ 17:51:34
Postat av: Anna

Ja det är så roligt att titta på hus :) Ojdå, ja det där var inte dåligt! ;) Där finns det utrymme för både det ena och det andra!

2011-01-20 @ 19:55:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback