Lugnt vecka

Ja då har skolan kommit igång och jag håller på med dom första inlämningsuppgifterna som ska in den 3 februari. Det är fyra rituppgifter som ska in då, det är lite högre nivå nu än vad det var i våras men roligt är det :) Jag har en lugnt vecka, bara en lektion varje dag så Mats har det lite värre än vad jag har det tyvär. Så jag tänkte passa på att göra inlämningsuppgifter och kanske baka lite om jag får lite tid över. Det är alldeles tomt i frysen på kakfronten, det måste det bli ändring på :P
.
Vi trodde att det skulle vara Bygglov ikväll men det var det ju naturligtvis inte, den där j*kla handbollen var dom tvungen att visa istället.. Blir man less eller..?!
.
Aja, nu blir det lite tv-tittandes och en chokladbit :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback