Bädd till Jolinn!

I helgen sydde jag en bädd till Jolinn. Jag har hur mycket tyg som helst över så då tänkte jag att jag kunde göra en bädd till Jolinn. Vi fick en dyna av Mikael som jag använde stoppningen ifrån. Den blev riktigt bra tycker jag, och Jolinn gillar den! :)
Så här kan det se ut när jag håller på att sy och klippa tyg!
Fick lite sällskap av mamma och Sara medan jag sydde! :)
Tyget är färdigsytt och det är bara stoppningen kvar!
Håller på att stoppa bädden.
Jolinn kom och la sig på bädden redan innan den var klar! Det måste väl vara ett bra tecken :D
Jolinn ville ligga kvar så jag fick fortsätta stoppa bädden med en vovve ovanpå!
Här är den färdiga bädden! :)
Jolinn la sig på den på en gång när jag la den nedanför sängen, jag hoppas att hon gillar den :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback