Länge sedan nu...

Ojoj.. nu var det länge sen jag skrev något här. Vi har haft så fullt upp med sommarjobb och allt så det har inte funnits så mycket tid till att sitta vid datorn. Vi har varit en hel del ute i stugan också och där har vi inge internet, så det finns många anledningar :P
.
Jolinn mår bra, hon ligger ute hela dagarna och bara tar det lugnt! Vissa dagar tycker hon att det är lite för varmt men då får hon vara inne istället där det är lite svalare. Hon är mycket bättre i pälsen, vi borstar henne varje dag så nu kliar hon sig ingenting. Det är så skönt! Karin är verkligen en ängel som har hjälpt oss med Jolinn, vi är så tacksamma! :)
Jolinn ligger och latar sig ute på altanen i stugan.
Här har Jolinn det bra, hon kan gå ut och in som hon vill också har hon sin tygbur som hon kan gå in och lägga sig i.
Härliga sommardagar!
.
Jolinn har fått varit ute i stugan hela helgen med mamma, pappa, Sara och Janne. Sara har nämligen varit hundvakt då jag och Mats for till Stockholm över helgen. En riktigt härlig semester!
.
Annars jobbar vi och står i! Mats praktiserar uppe i Umeå och jag sommarjobbar på m-real. Fast snart har Mats semester så då ska både Mats och Jolinn ta det lugnt på dagarna :)
.
Jag ska lägga upp lite bilder från semestern och från då vi hämtade hem Jolinn, har lite bilder därifrån :) Men det blir lite senare. Nu ska jag och Jolinn ta oss en liten promenad! Hörs sen!

Postat av: Anton

Tycker ändå att ni ska trimma ner Jolinns päls så hon får en man(?) krav... hon skulle bli svalare ooooch hon skulle se ut som ett lejon=> everybody wins

=) /En "icke hundägares" ideer

2011-07-12 @ 21:52:41
Postat av: Anna

Haha ja det är ju en ide fast vet inte hur glad Jolinn skulle bli ;P Fast om hon skulle få det svalare skulle hon nog tycka det vara skönt :)

2011-07-13 @ 19:13:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback