Bara jag och Jolinn

Igår släppte jag av Mats och Niklas på tågstationen, tåget gick halv fem till Umeå och sedan fick dom ta buss till Ö-vik. Så det var första natten ensam i vår nya lägenhet och Jolinn sov inte så bra utan husse. Jag vaknade mitt i natten av att hon stog vid sovrumsdörren och skällde och morrade. Det var väl någon ute som gick förbi eller något. Sedan resten av natten låg hon och småskällde i sin bädd med någon timmes mellanrum :P
.
Idag på förmiddagen har jag pluggat, sedan mitt på dagen tog vi en promenad med Sara till Björkskatan och tillbaka. Nu sitter jag med skolböckerna och pluggar lite innan jag och Jolinn ska gå över till Sara och Janne, ska bli bjuden på mat hos dom :) Efter middagen ska jag städa och sedan packa bilen, sen blir det en sista omgång med lagboken innan jag ska sova! Sitter och tittar ut mot vår uteplats, jag fryser bara av att titta ut! Det snöar, haglar och blåser för fullt, usch :S nästan så man gruvar sig lite för att gå till Sara och Janne, men jag och Jolinn ska ut och trotsa vädret :P
.
Imorgon så blir det sista packningen innan tentan som jag skriver kl 14 och sedan bär det av hemmåt till Husum! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback