Underbart vårväder!

Idag blev det en ganska tidigt morgon. Jag klev upp kl 8 imorse och gick till skolan och pluggade med Ida och Magda. Eftersom jag och Mats brukar dela upp dagarna när det är tentaperiod så gick jag hem kl 12 så Mats kunde gå till skolan och plugga några timmar. Så nu mitt på dagen har jag, Sara och Jolinn varit ute och gått på isen! Man måste ju verkligen passa på att vara ute när det är sånna här fina dagar, 1 plus, sol och vindstilla! Så vi var ute på isen i drygt en timme där Jolinn fick springa fritt! Också blev det lite sökövningar och bus såklart! :)
Bus med Sara!
Jolinn var duktig och höll sig vid oss hela tiden!
Det är så fint en sån här dag ute på isen! Man skulle vilja ha med sig sittunderlag, varm oboy och mackor och sitta i snön och ha det gott!
Nu är våren på väg!
Jolinn hittade mycket att luckta på ute på isen, här har hon hittat lite vass!
Sånna här dagar njuter man av när man får vara ute och gå med Jolinn och syrran! :)
Sara och Jolinn!
Lite mys hann vi med också!
Skoterspåret som vi gick i ledde oss runt sjön!
En fin Sara i vårsolen! :)
.
.
På vår baksida där vi har vår uteplats blir det väldigt skönt sånna här dagar! Det är nästan så det blir lite för varmt när man sitter där, och jag som älskar värme tycker det är hur härligt som helst :) Tror jag ska gå ut och sätta mig en stund och läsa lite juridik!

Postat av: Gunilla

Vilka härliga bilder! Nu har man verkligen vårkänslor :)

2011-03-20 @ 11:17:34
Postat av: Anna

Ja man får verkligen vårkänslor sånna här dagar! :)

2011-03-20 @ 12:58:31
Postat av: Sara

Tycker Jolinn ser ut som ett lejon på den nästa sista bilden haha :D

2011-03-21 @ 17:19:19
Postat av: Anna

Haha ja hon kommer sådär lite smygandes som lejon gör ;P

2011-03-21 @ 18:14:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback