Impulsköp!

Igår kom jag hem med en sak som jag absolut inte hade tänkt köpa! Mats var på skolan medan jag och Jolinn var hemma. Jag höll på att dona lite här hemma och kom på den ideen att kolla på blocket om det fanns något intressant där. När jag satt där på blocket såg jag DEN! Det var väldigt bra pris så jag ringde på annonsen, tog med mig Jolinn och Sara och for in till stan och skulle kolla på den. Allt såg bra ut så jag köpte den och körde hem igen.
.
Jag trodde ju att Mats fortfarande skulle vara på skolan så jag hade tänkt städa lägenheten och ställa dit den så allt skulle se fint ut. Men när vi kom hem till lägenheten så var Mats redan hemma så det sket sig. Jag tror att Mats blev lite chockad när jag kom gående med den. Men glad blev han också! :) Så nu här hemma på bänken står det en bänkdiskmaskin! :D

Postat av: Sara

Så den fungerar? :D

2011-05-04 @ 15:14:12
Postat av: Anna

Japp den fungerar :D

2011-05-04 @ 15:27:41
Postat av: Sara

Då var det ett mkt bra köp :D

2011-05-04 @ 16:15:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback