Äntligen klar..

Så.. blev just klar med städningen. Det tar längre tid än man tror, men nu är det iaf städat och en del julsaker är framme som juldukar, adventsljusstake i fönstret, julstjärna i förnstren, några tomtar ckså adventsljusstaken förstås som står på bordet :) Har spelat lite julmusik under kvällen så har fått lite julstämning. Jolinn har tittat lite konstigt på mig när jag har gått runt och städat och samtidigt sjungit jullåtar :P Men jag är ju lite knepig också ;)
.
Idag öppnade Hööks här i Luleå och i måndags öppnade MediaMarkt och även Stadium outlet har öppnat den här veckan. Jag for dit en sväng idag efter skolan mest för att gå på Hööks men det blev en sväng på Stadium outlet också. Jag är lite besviken på Hööks eftersom butiken var så liten, när dom ändå byggde helt nytt kunde dom ju satsa lite tycker man. Stadium outlet blev jag glatt överraskad av, jättestor butik och bra priser. Väntade med att handla något då jag tänkte att vi kunde fara dit en sväng i helgen och kolla :) Kommer kansked bli ett par nya mjukisbyxor och någon fleecetröja kanske om jag har tur ;)
.
Imorgon har jag två lektioner också ska vi gå ut och gå med Madelene och Molle mitt på dagen. Kommer bli trevligt! :) Sedan på eftermiddagen kommer Mats, mamma och pappa :) Men nu är det dags att sova, god natt på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback