Busväder

Usch vill bara ha helg nu.. och det är två hela dagar kvar innan det blir det! Idag har det verkligen varit riktigt busväder här i Luleå. Jag och Jolinn gick ut och gick kl 11 och var ute en timme. Vi var så blöta när vi kom in att man kunde tro att vi hade badat. Jag var blöt ändå in till långkalsongerna och jackan fick jag hänga på tork inne på toan och det bara droppade av den. Jag torkade av Jolinn det mesta men hon kände sig blöt ändå så hon racade runt i lägenheten. Nu på kvällen när vi var ute och gick har vädret lugnat sig, det blåser och regnar inget och det är plusgrader. Riktigt skönt att vara ute då!
.
På tal om ingenting så har vi fått nya grannar! Ända sedan vi flyttade till den här lägenheten (som vi gjorde i februari) har det inte bott någon på höger sida om oss. Det har alltid varit neddraget i den lägenheten och bovärden har inte fått tag på dom som hyr den, har varit lite skumt det där. Men för någon dag sedan så började några flytta in i lägenheten, dom har hållit på i några dagar nu med att köra bilar fram och tillbaka mm. Hoppas att det är trevliga grannar och ganska tysta ;P
Det som blev så vitt och fint när snön kom i söndags och nu är den borta, längtar faktiskt tills snön kommer för att stanna nu. Imorgon är det ju 1 december så nu vill vi ha snö! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback