En till dag!

Ja, så har en till dag rullat förbi. For in till stan och klippte mig och lämnade in min förlovningsring för gravering (typ tredje försöket nu så hoppas att det går). Jag och Jolinn har tagit ganska många promenader idag, så pass många att till och med grannen påpekade det :P Så det är ju kul att andra tycker man är ute mycket med Jolinn :)
.
Har även fått sålt hundburen och köksön idag så nu är det bara hyllorna som ligger ute på blocket. Hopppas att det är någon som ringer dom närmasta dagarna och vill köpa dom. Känns så bra att vi har fått sålt det mesta, vi har ju inte så mycket förrådsutrymmen att förvara möbler och burar i så det är bra att få bort lite saker nu när vi har höststädat :P Skulle egentligen behöva en lägenhet till bara för att förvara grejer i, vi har ju en hel del över :P
Var tvungen att lägga ut denna bild på Jolinn, hon är ju rolig som ska gå och plaska i "myr-vatten", och kissa i det är ju det bästa :P
Jolinn på en av våra skogspromenader :)
.
Nä nu är det dags att sova! God natt på er! :)

Postat av: Gunilla

Go-tjejen! :) Härligt med promenader! Igår blev det en tur för mig och Elias på 1,3 mil. Ha det bra så hörs vi! KRAM <3

2011-11-03 @ 09:04:29
Postat av: Anna

Ja det är skönt att vara ute när det är så här varmt ute :) Ojsan, det var en riktigt lång promenad :P Kram <3

2011-11-08 @ 19:50:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback