Helgen gick fort!

I fredags kom Mats, mamma och pappa upp hit till oss. Vi har haft en trevlig helg och bara tagit det lugnt! Vi for till Storheden en sväng på lördagen, jag och mamma hittade varsin fleecetröja och jag ett par vantar och mamma en tränings t-shirt, det fanns mycket på Stadium outlet. Sen har vi sett på film, varit ute och gått och ätit massor :)
.
Mats åkte även med mamma och pappa neråt så dom for strax efter tre så det blev en lång och tyst kväll för jag och Jolinn. Söndagar är jobbiga på det viset, det blir så tomt och tyst i lägenheten när det bara är jag och Jolinn kvar på söndagskvällarna.
.
Idag har jag och Jolinn varit ute på långpromenad mitt på dagen! Så skönt att få komma ut medans det är ljust för då blir det skogspromenad :)
.
Här kommer lite bilder från dagens promenad! Vi tog långlinan idag och passade på att träna lite inkallning.
Solen var uppe men på väg ner!
Isen har lagt sig på sjön, det är tom dom som är ute och åker långfärdsskridskor! (Den lilla svarta pricken på bilden)
Jolinn tyckte det var roligt att springa i snön! :)
Och lukta massor!
Jolinn :)
Ja det var vår promenad från idag, och hon var jätteduktig på all inkallning som jag gjorde :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback