Jäkligt glad!

Måste ju bara få skriva det här att jag fick svaret på tentan idag som jag skrev i Byggprojektledning för några veckor sedan och jag fick en 4:a :D Riktigt skönt och jäkligt glad blev jag!
.
Annars händer det inte så mycket här hemma. Jag och Jolinn var ute och gick med Madelene och Molle idag, roligt med promenadkompisar :) Sedan har jag suttit och räknat matte typ hela kvällen, tog mig friheten att titta på Kär och galen för att se vad det var för något, man fick ju skratta lite iaf!
.
Nu tänkte jag ta och sova! Har min första föreläsning i matte imorgon, vi har ju bara haft lektioner hittills så ska bli spännande att se vad dom tar upp på föreläsningen. Nä, god natt på er!

Postat av: Gunilla

Härligt! Grattis! :)

2011-11-16 @ 09:20:10
Postat av: Anna

Tack Gunilla! :) Finns det någon chans att få se er på Skype någon kväll? :)

2011-11-16 @ 09:56:54
Postat av: Gunilla

Skicka ett sms när du är inne, helst ikväll eftersom vi åker till Hudik imorgon. Börjar med Elias kvällsbestyr vid 19.30 så helst före det om det passar! ;) Vi ses! ;)

2011-11-16 @ 12:45:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback