Åh vilken härlig höstdag!

Idag blev det verkligen en långpromenad och det var så härligt! Vi träffade Madelene och Molle klockan elva och då blev det en promenad på drygt en och en halv timme runt sjön. Efter det så gick vi bort till det stängda dagiset och släppte dom så dom fick busa och ha sig. Där var vi i en timme och medan Molle och Jolinn busade satte vi oss i solen och tittade på. Det är verkligen roligt att se dom busa så bra! :) Jag känner rackt att solen tog lite idag för det hettar i ansiktet. Det är verkligen en helt otroligt fin höstdag idag, man blir så glad av sånt här väder! Så vi var ute i drygt två och en halv timme idag med Madelene och Molle, riktigt härligt! :)
.
Jolinn har i stort sett sovit hela tiden sedan vi kom hem och jag har suttit och gjort skolarbete som jag äntligen är klar med nu. Jag tänkte bara be Mats läsa igenom det och sedan ska jag lämna in det. Så skönt! Ikväll är vi bortbjudna på middag, vi ska över till Ida och äta :) Det ska blir trevligt!
.
Nä nu tänkte jag ta och börja med överraskningen som jag tänkte ge till Mats på torsdag när han kommer :) Hoppas att det blir bra!
Haha dom ser ju för roliga ut på den här bilden, ser ut som att dom säger till varandra att "Det där gjorde vi bra!" :P

Postat av: Gunilla

"We did it!" :)

2011-10-01 @ 21:10:15
Postat av: Anna

Haha ja precis! :P

2011-10-02 @ 00:07:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback