En helg hemma!

Har inte varit så aktiv här dom senaste dagarna. I torsdags skrev jag tenta kl 15 och efter det gick jag hem och åt och sedan bar det iväg hemmåt. Mellan landade i Umeå hos Mats där jag och Jolinn sov till fredagen. Medan Mats var på jobbet så for jag och hälsade på Sara en sväng i deras lilla lägenhet :P Efter att Mats hade jobbat klart for vi vidare till Husum. Hemma hos mamma och pappa blev det fullt hus då även Gunilla, Fredrik och Elias kom :) En trevlig dag och kväll :)
.
Sedan på lördagen for Mats vidare till Ö-vik och fick hjälp av Mikael att fixa ordning gallret till bilen. Det blev himla snyggt! Tack så mycket! :)
Så här blev det! Det blev riktigt bra! :)
.
Medan Mats var i stan och fixade med bilen följde jag och Jolinn med mamma, pappa och Sara ut till stugan där vi var ute och gick och fikade. Jolinn var jätteduktig hela dagen då vi var i stugan för hon var lös precis hela tiden och kom när jag ropade. Övning ger färdighet eller vad man brukar säga :P Vår träning har verkligen gett något, kul att se :)
.
Igår fick vi fara och se på huset som Marlene och Kristoffer ska få hyra. Såg riktigt gulligt ut! Blir så sugen på att flytta till hus när andra ska det :P Men till sist blir det nog våran tur också!
.
Sedan hade vi inte så mycket tid över då det var dags att börja dra sig upp mot Umeå och sedan vidare upp till Luleå. Har nu varit på första föreläsningen i Byggnadsfysik som började idag, känns som en riktigt rolig kurs :) Och snart är det dags för första föreläsningen i matte statt, känns lite mindre rolig men vi får se vad dom har att säga på föreläsningen.

Postat av: Gunilla

Kommenterade här för någon dag sedan men ser att den inte finns där... Det var så roligt att få träffa er! Och nu har Jolinn riktigt mycket plats i bilen! Härligt! :)

2011-11-03 @ 09:10:40
Postat av: Anna

Förlåt, har helt glömt bort att svara på dina kommentarer. Ja det var jättekul att få träffa er förra helgen :) synd att vi inte hann komma och hälsa på er en sväng i helgen men vi får ta det nästa gång :)

2011-11-08 @ 19:55:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback