Funderingar och tentaplugg

Jag har några funderingar som snurrar i huvudet nu. Jag har funderat länge på att anmäla oss till Norrbottens vackraste, en inofficiellt hundutställning här i Luleå som är den 12 november. Tror att jag har fått med mig Madelene och Ida nu också så vi kanske blir tre som ställer ut då, skulle vara kul :)
.
Har börjat fundera på vilka kurser jag ska söka till våren, det är sista ansökningsdagen den 17 oktober så det börjar närma sig. Jag har iallafall bestämt mig för att läsa Vägar och järnvägar första läsperioden efter nyår och sedan vet jag inte rikigt om det blir Berganläggningsteknik eller Bygg- och anläggningsproduktion den andra läsperioden efter nyår.
.
Sedan har jag också börjat fundera på praktiken igen som har till sommaren i sju månader. Vart ska man göra den? Vilken stad? Vilket företag? Kommer jag få en praktik? Ja, det finns hur många frågor och funderingar som helst kring praktiken. Skulle helst bara vilja få klart det nu så jag slipper fundera på det mer, men det är svårt.
.
Och nu är det ju tentor snart också, och det funderar jag på hur mycket som helst, inga roliga kurser jag ska tenta av precis. Vet inte om jag har rätt strategi men tänkte försöka gör detta på mitt sätt och i min takt så får vi se hur det går.
.
Nä, nu är det fortsatt tentaplugg och sedan blir det promenad och sängen. Har inga föreläsningar imorgon så det blir tentaplugg här hemma hela dagen! :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback