Plugg, plugg, plugg..

Idag har jag varit hemma hela dagen och pluggat! Jag och Jolinn tog oss en långpromenad mitt på dagen för att få en liten paus, det blev lite kontaktövningar, tränade fot och inkallning. Det är så roligt att träna när det går bra :) Jolinn var jätteduktig idag och inkallningen satt som ett smäck ;) Ska kanske börja släppa henne lite då och då under en promenad för att träna inkallning utan långlina. Hoppas att det blir en lika bra träningsdag imorgon :)
.
Nu har jag läst klart det jag hade tänkt läsa idag men ska nog läsa någon timme till innan det är läggdags. Tänkte ta en lite längre kvällspromenad nu innan det är dags för Bonde söker fru. Och imorgon är det Robinson igen, fattar inte att veckorna går så snabbt. Dagarna säger ju bara svisch! Nu är det ju bara två dagar kvar innan Mats kommer upp igen :) Men tyvär så blir det inte så mycket roligheter i helgen, vi måste plugga båda två till tentan som vi har nästa lördag :S Usch för att sitta och plugga på helger.
.
Ska gå och kolla vart Jolinn har gått och gömt sig någonstans, hon har en tendens att gå och lägga sig och sova på ställen där man inte ser hon :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback