Höstbilder!

Ja då har jag äntligen bestämt mig för vilka extrakurser jag ska söka till våren. Lämnade just in ansökningen så nu är det bara att vänta på besked. Det blev "Vägar och järnvägar" och "Bygg- och anläggningsproduktion", får se om jag klarar att läsa två kurser utöver.
.
Idag hade jag redovisning på ett av projektarbetena, skönt att ha gjort bort en. Nu är det bara ett möte på onsdag och redovisning på torsdag kvar innan det är tenta. Så imorgon har jag hela dagen på mig att plugga.
.
Här kommer lite höstbilder som jag tagit med mobilen på våra skogspromenader!
Det här är från när jag och Jolinn var ute och gick på Björkskatan :)
Fin utsikt från när man går omkring här i Luleå :) Här brukar vi gå ofta, även detta från Björkskatan!
Vi har träffat på många igelkottar i höst, här är en av dom :) Dom är ju så söta!
Här är två bilder från när vi var ute i sommarstugan så Jolinn fick springa fritt! Och naturligtvis skulle hon ner i en liten "myr" med mycket vatten som fanns på berget :P
Hon är ju för rolig! Hon gick runt i det här vattnet och vi ville inte precis gå i och hämta henne så hon fick lugnt gå omkring där :P
Här är från då vi tränar lite inkallning, Jolinn går i långlina på Björkskatan!
Vår fina tjej på skogspromenad med mig :)
Det här är från idag då vi gick på Björkskatan!
Även detta är från idag! :)
.
Det har blivit några fina höstbilder denna höst, så bra när jag har en mobil med en hyffsat bra kamera :) Har några bilder på Jolinn också så här kommer dom :)
En trött tjej, bilden är från i somras! :)
Tänkte bara jämföra päls så ni får se hur mycket päls hon har fått dom här senaste veckorna. Den här bilden är tagen i somras hemma hos mamma och pappa :)
Den här bilden tog jag på en av våra promenader för någon vecka sedan, tycker att det är stor skillnad :) Så kul att se :)
Hon har en rolig sovstil vår tjej :P
.
Den här bilden får avsluta det här inlägget :) Det har varit en bra höst än så länge :)

Postat av: Monica

Oj här har det hänt saker med sidan sedan jag kikade förbi sist!Så fint det har blivit!! :)

Många fina bilder! Ser att Jolinn har bytt från bikini och tagit på vinterkappan också.

Hundar har en benägenhet att kunna slappna av så totalt och kunna sova i de mest märkliga lägen.

Hoppas ni kommer att ställa ut på Norrbottens Vackraste - hoppas även på en rapport!! ;)

Ha dé gott!!

2011-10-18 @ 00:25:01
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se
Postat av: Anna

Ja visst har den blivit fin! :) Det är Lotta som har fixat allt :) (Hon har också en Risan Gården hund) Ja det är riktigt roligt att se bilder när man jämför pälsen från i somras och nu. Haha ja dom har lite roliga sovstilar hundar :P Ja, vi har anmält oss till Norrbottens Vackraste, kommer bli intressant att se hur det går :) Har planer på att testa ställa ut på nån officiell utställning till våren också :) Ha det bra!

2011-10-18 @ 10:38:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback