Nya hyllor i lägenheten!

Förra veckan överraskade jag Mats när han kom upp hit till Luleå med att ha satt upp hyllor i tv-rummet :) Eftersom det är så svårt att borra i dessan betongväggar så kom jag på en annan lösning. Detta bara för att slippe borra och se hur bra det blev :) Dom har nu hängt där i drygt en vecka och inte ramlat ner än, ett bevis på att det funkar!
.
Första hyllan uppe! Pandus och Brun-Nallen fick dom bästa platserna, Mats och min nalle från när vi var små :) Balfotot fick också en plats där!
Här är konstruktionen som jag kom på! Rep och tavelkrokar, funkar hur bra som helst :) (Jättedålig bild men ni ser hur jag menar iaf)
Så var den andra hyllan också uppe! Studentmössorna och vår fotoram fick pryda den andra hyllan. Blev riktigt mysigt i lägenheten efter att jag fått upp dom!
.
Jolinn har vaknat till liv nu efter att hon deckade under tv-rumsbordet. Nu ligger hon här på golvet och gnager på ett ben medan jag sitter och väntar på att en film ska börja. Måste ju fördriva tiden med någonting så passar på att göra ett inlägg :P Ni kommer nog få se ganska många inlägg under veckorna som jag är själv här uppe, har inte så mycket att göra när inte Mats är här :P

Postat av: Gunilla

Smart, har du kommit på hyllidén själv? :P

2011-09-10 @ 22:36:56
Postat av: Anna

Japp, kom på den helt själv! :) Tycker att det blev rätt bra :)

2011-09-10 @ 22:42:55
Postat av: Sara

Din idé med hyllorna vart ju riktigt fint :)

2011-09-11 @ 10:13:52
Postat av: Anna

Ja visst blev det bra?! :) Du var ju rackt här när jag kom på idén så ;)

2011-09-11 @ 11:12:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback