En härlig helg med Mats!

Nu är vi ensamma här uppe igen jag och Jolinn. Mats for ner till Umeå igår, så nu dröjer det nog två veckor innan vi träffar varandra nästa gång. Hoppas att dom här två veckorna går snabbt!
.
Vi har haft en jättemysig helg! Mats kom till Luleå på torsdagkväll så vi fick en riktig långhelg tillsammans. På fredagen tog vi det lugn medan på lördagkväll så kom Sanna, Micke, Ida, Daniel, Magda och Linus på grillat/surströmmings middag. Det var trevligt! Sedan på söndagen så hade vi en lugn och skön dag vi tre :) Såg på film och bara myste i soffan!
.
Men nu är det vardag igen och vi saknar Mats. Jolinn är inte precis något stöd för mig, hon gnyr och bara väntar på att Mats ska komma hem nu när han är i Umeå. Så jag tror att jag och Jolinn måste peppa upp varandra litegranna :)
.
Nä nu blir det en sista pinkrunda och sedan är det sängen som gäller! :)

Postat av: Gunilla

Ja, ni får peppa upp varandra! Men tur att du har henne hos dig! 2 veckor går fort! :) Hoppas ni får en bra vecka, vi ses ju snart! :) KRAM

2011-09-06 @ 09:50:45
Postat av: Anna

Ja vi får göra det! Vi hoppas på att dom här veckorna går fort :) Desamma! :) Kram

2011-09-06 @ 10:36:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback