Helg!

Ja då var det helg igen, veckorna går så otroligt fort nu tycker jag, det var ju nyss söndag! Det har verkligen varit en underbar vårdag idag, solen lyser och det var 9 grader mitt på dagen. Typsikt att man har varit på skolan hela dagen, jag hoppas att det blir fint väder imorgon också :)
.
Snart är det bara en vecka kvar tills vi ska på utställning, det ska bli kul :) Måste fortsätta träna Karma att springa bredvid mig i koppel, testade lite när jag var ut med hon igår och det gick bra :) Vi köpte två nya utstälkningskoppel under påskhelgen så dom har varsitt eget nu. Dom är lite kraftigare jämfört med det förra vi hade men dom är inge märkvärdiga, dom ska få bättre koppel senare i sommar om dom tycker att det är roligt att vara på utställning :)
Dessa två koppel blev det :)
.
Nu under påskhelgen testade vi ju som sagt en ny efterrätt, tog bild på den så tänkte visa hur den blev :)
Den blev riktigt god kan jag lova er!
.
Jolinn och Karma är ute så mycket som möjligt på vår bakgård (tråkigt att det blir så jordigt inne bara när dom kommer in :P) men roligt har dom där ute! Jolinn brukar lägga sig efter husväggen där det är varmt och skönt och sova ibland, det ser verkligen ut som att hon myser :) Här kommer lite bilder på bustrollet Karma som är på vår bakgård!
Karma håller utkik över bakgården!
Karma :)
Vår fina lilla tjej!
.
Medan Mats fixade bilen under helgen satt jag på en stol bredvid och läste i solen och tjejerna låg i bagaget och hade det skönt!
Så här bra har tjejerna i bilen :)
Mats fixar bilen medan jag sitter och tittar på :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback