Äntligen fredag

Igår hände något som ni nästan inte kommer tro på, jag var ute och joggade! Madelene, Molle, jag och Jolinn for ut på en joggingtur efter skolan, vi joggade nästan 3 km. Jag tycker att vi var riktigt duktiga för att vara första gången, det var ju flera år sedan jag joggade sist. Jolinn tyckte inte att det var lika roligt :P hon joggade snällt bredvid mig men var inte så energisk :P Ska väl försöka komma ut och jogga lite mer men just nu har jag lite träningsvärk så imorgon blir det bara promenad :P
.
Idag till middag blev det hemmagjorda hamburgare och friterade strips. Det blev jättgott, det var Mats som var kocken! Hundarna satt snällt bredvid och väntade på att Mats skulle tappa nått :) Mats och hans kompisar är nere och bastar så vi har tjejkväll här hemma, jag, Jolinn och Karma :) Jag sitter och tittar på tv medan hundarna ligger och sover här på golvet nedanför mig, funderar på att he igång en film. Hoppas ni har en bra fredagkväll! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback