Tentan bortgjord!

Ja, då var min tenta bortgjord! Den var riktigt klurig så tror tyvär inte att jag klarade den, men jag har inte pluggat så mycket heller då jag har jobbat på dagarna så det har bara blivit plugg på kvällarna och det syntes idag på tentan att jag inte lagt ner så mycket tid. Men nu är den bortgjord så nu kan jag gå vidare!

Idag kommer bli en liten fixardag då vi ska in till stan och handla lite kläder inför bröllopet och köpa lite småsaker. Sedan blir det tvättning, packning också ska vi klippa Mats :) Jag har redan klippt klorna på Jolinn och Karma och borstat dom båda två så dom är redo inför att vara på hunddagiset i helgen :) Sen ska jag försöka städa lite här hemma också om jag hinner, också är det ju Robinson ikväll :) 
 
Nä nu blir det en tur på stan! 
 
 

Postat av: Sara

Skönt att tentan är bortgjord! Får hålla tummarna att du klarade den! :) Hoppas ni hittar det ni ska på stan :) Får hoppas på att Leif inte åker ut ikväll, men kändes som på tv4 igår att de försökte lura en om att Leif inte kommer tillbaka och just därför kommer han komma tillbaka, blir intressant och se om jag har rätt. Hoppas du förstår vad jag menar ;P haha

2012-08-30 @ 16:08:59
Postat av: Anna

Ja då får vi hålla hårt om det ska lyckas! ;) Haha ja det ska bli intressant ikväll på Robinson :P Jag hoppas han är kvar :) Har ni ändrat er om vilken ni hejjar på? ;P

2012-08-30 @ 17:07:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback