Trevligt besök!

Idag efter jobbet har jag haft besök av Åsa, Mathilda och Celine :) Det var väldigt trevligt att få besök av dom :) Vi gick bort till Old Brodies och åt och sedan gick vi tillbaka till vår lägenhet där Jolinn och Karma väntade på oss. Blev så sugen på att följa med när dom åkte iväg i husbilen, det såg så mysigt ut :) Tack så jättemycket för besöket! Det var jättekul att ni kom :)
 
 
Jag har då bestämt mig.. i framtiden då vi har möjlighet till det ska jag och Mats köpa en husbil :) 

Postat av: Mathilda Forstin

tack för vi fick hälsa på käre vän fast det blev en kort stund KRAM.

2012-08-06 @ 21:54:19
URL: http://tildasannna.blogg.se
Postat av: Anna

Tack själv! Det var jättetrevligt att få besök av er :) Kram

2012-08-06 @ 22:10:54
Postat av: celine

Tack så mycket för att vi fick hälsa på:)

2012-08-12 @ 13:33:49
URL: http://cevb.blogg.se
Postat av: Anna

Tack själv, det var så roligt att ni kom och hälsade på! :)

2012-08-13 @ 21:52:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback