Fredag = Ö-vik

Håller på att packa för fullt här hemma! Mats har föreläsningar hela dagen fram till kl 15 ungefär och jag har varit på skolan en sväng nu på förmiddagen och ska snart på min andra föreläsning som börjar kl 13. Och efter att Mats har slutat så drar vi neröver mot Ö-vik.
.
Mats har blivit helt frisk nu, ingen feber och inte förkyld, så skönt! :) Igår var vi på stan en sväng och köpte lite kläder, det var verkligen länge sen jag och Mats gick på stan här i Luleå men igår blev det av. Vi åt lunch på ett cafe, det blev grillade mackor för oss båda riktigt gott :) Tog några bilder som jag kan lägga in senare :) Allt är just nu nerpackat så har inte tillgång till kabeln mellan mobilen och datorn, kan kanske försöka att göra ett inlägg från mobilen och lägga upp bilderna därifrån..?!
..
Det kommer bli en väldigt kort helg då vi kommer att spendera mer än 8 timmar i bilen, tur att det inte är något problem för Jolinn och Karma att åka bil. Dom lägger sig och sover och sen är dom nöjda :) Förhoppningsvis kommer det finns lite tid till att plugga i helgen också då jag har två deltentor på onsdag, blir kanske att vi far upp ganska tidigt till Luleå på söndag så jag får sitta och plugga på söndagkväll.
.
Nä nu ska jag ge hundarna mat och sedan blir det en kort promenad ut i kylan innan det är dags att gå till skolan igen. Imorse när vi gick till skolan var det -30 grader, man är som inte van vid den här kylan då hela hösten och fram till nu har varit så varm. Men det är bara att klä sig ordentligt och gå ut ändå!

Postat av: Sebastian Liljegren

Hej, vilka fina hundar! Karma är så lik min Mandolin!

2012-02-05 @ 07:55:30
URL: http://www.sebastianliljegren.se
Postat av: Anna

Hej!

Roligt att du har hittat hit! :) Jättefin eurasierkille du har, vi har ju som sagt två eurasiertjejer som är världens goaste båda två. Ja Karma kommer nog bli väldigt mörk med röda inslad, lite spännande att se vilken färg det till slut blir :)

2012-02-06 @ 23:23:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback