Fullt upp

Idag har det varit fullt upp, jag har haft föreläsningar och lektionen, gjort inlämningsuppgifter och ja, jag vet allt. Hade ont i huvet när jag kom hem vid fem tiden så då är det tur att man kommer hem till Mats, Jolinn och Karma som gör en glad :) Tog en sväng med spaden på baksidan när jag var hemma på lunch, så Jolinn och Karma fick vara ute och busa medan jag skottade. Det som var lite typiskt är att det har snöat ikväll, så jag får väl ta en omgång med spaden imorgon också :P
.
Det börjar köra ihop sig lite i skolan, det är inlämningsuppgifter som snart ska vara klara, väglab, säkerhet på väg-kurs, deltentor och tentor. Hoppas att jag kan koppla av lite i helgen, skulle vilja bli klar med två inlämningsuppgifter innan helgen men vet inte om jag kommer hinna det. Skulle vilja ha en helg som jag bara kan ta det lugnt under och inte behöver tänka på skolan, det var ju ett tag sen jag hade en sån helg nu. Men om jag får tid i helgen ska vi ha en riktig utedag med hundarna om det blir fint väder :)
.
Här kommer lite fler bilder på Jolinn och Karma :)
Jolinn står på kullen och tittar på Karma när hon gräver :P
Jolinn är nöjd sittandes i snön!
Jolinn :)
Bus-Karma som..
..gräver i snön!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback