Möberat om, igen!

Solen tittade fram idag mot all förmodan, men tyvär har det inte blivit någon längre promenad för oss än. Jag satte igång och började möbler om i sovrummet, igen :P Så det blev storstädning i sovrummet samtidigt som jag har möblerat om och sedan är det tv-rummets tur.
.
Jag och Jolinn har just kommit hem från en promenad och jag ska snart börja med maten, ska testa göra en ny maträtt idag. Det blir fläskfile med krämig gorgonzolasås och pressad potatis till huvudrätt och Leilas mousse au chocolat (Leilas chokladmousse) till efterrätt :) Kan berätta vad betyget blev senare!

Postat av: Sara

Vad blev betyget på efterrätten? ;)

2012-02-29 @ 08:49:16
Postat av: Anna

Efterrätten har vi gjort förut så den var god som vanligt :) Det var huvudrätten som var ny och som blev riktigt god :) Den borde ni testa :)

2012-02-29 @ 21:44:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback