Matte-tentan gjord

Ja då var även matte-tentan skriven och den här tentaperioden över för min del. Tyvär gick det inte riktigt som jag hade tänkt det, dom hade bytt ut frågor som alltid kommit på gamla tentor, men men.. det är bara att glömma och komma igen nästa gång.
.
Som middag för oss blir det hemmalagad pizza och sedan ska jag testa att baka cupcakes, har aldrig gjort det förrut så får se hur det blir. Måste bara gå på Ica och köpa muffinsformar först och det känns lite jobbigt så får se när jag orkar pallra mig iväg :P
.
Vi fyra tog oss en liten promenad efter att jag hade skrivit tenta, det är så mysigt att vara ute och gå alla fyra :) Det går ju inte så snabbt eftersom Karma går/springer sicksack över gångstigen men det är ju så det ska vara när man är valp :)
.
Nu blir det mat för oss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback