Skönt!

Så då var den första tentan gjord.. och den gick bra :) Ett G kommer jag iaf att få, känns skönt :) Nu ska jag ta lite ledigt innan jag ska börja plugga på matten igen. Tror att det blir en liten promenad med Jolinn och Karma i det fina vädret. Och imorgon blir det förhoppningsvis en promenad med Madelene och Molle, ska bli kul att se dom igen efter julledigheten :)

Postat av: Sara

Skönt att du kände att du kommer klara tentan iaf :) ska du prova göra den där kolakakan (efterrätten) i helgen igen? :)

2012-01-11 @ 15:25:23
Postat av: Anna

Ja det känns skönt :) Jadu vi får se vad det blir för efterrätt i helgen ;) Ska du testa göra den i helgen? :)

2012-01-11 @ 17:22:41
Postat av: Sara

Låter bra! :) Haha spännande ;p Ja är sugen på att göra den men beror på om jag orkar haha. Ska leta fram receptet på den sen ska jag se hur svår den ser ut att göra ;p Hoppas ni får en trevlig och mysig helg! Hälsa Mats! :) Kramar

2012-01-12 @ 11:03:24
Postat av: Anna

Jag kan skicka receptet om du vill :) Den var jättelätt, du måste bara koka den kondenserade mjölken dagen före ni ska äta den, så man måste planera lite :P Tack desamma! Han hälsar tillbaka, hälsa Janne! :) Kramar

2012-01-12 @ 11:35:05
Postat av: Marlene

Jag vill också tinga på receptet :)

2012-01-12 @ 20:57:33
Postat av: Matsen

Ingen som vill ha mitt pizzarecept? Det innehåller öl och tror även att jag misslyckades med mjölhanteringen. Ser ut som soppa

2012-01-12 @ 21:36:55
Postat av: Anna

Så nu har jag lagt upp receptet! :) Mats du kan få lägga upp ditt recept också ;)

2012-01-12 @ 22:07:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback