Världens bästa Mats!

Imorse kl 7 kom Mats och väckte mig och sa att han hade bakat scones till frukost. Har man en underbar kille eller?! :) Så vi satt och åt varma scones till frukost och sedan hann vi med en morgonpromenad alla vi fyra innan det var dags för skola.
.
Nu på förmiddagen har jag haft räknepass i Drift och underhåll och nu på eftermiddagen har jag först kemiföreläsning, sedan föreläsning i Vägar och järnvägar och sen avslutar vi dagen med deltenta i Vägar och järnvägar. Är mest nervös inför deltentan men vi få se hur den går. Kom hem på lunch för en timme sedan och hittade Mats sovandes på soffan, inte lätt att vara vaken när man är uppe så tidigt och bakar :) Nu ska jag gå till skolan igen så får Mats vila en stund :)

Postat av: Celine

Hur mår hundarna?:) //Mats kusin Celine

2012-01-30 @ 13:31:32
URL: http://cevb.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom mår jättebra, dom är ute och busar nästan hela dagarna men just nu ligger dom och sover :) Hoppas allt är bra i Bredbyn!

2012-01-31 @ 12:15:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback